Cliëntervaringen

Tevreden cliënten zijn voor het ETT erg belangrijk. Uw tevredenheid wordt dan ook goed in de gaten gehouden. Aan het begin van ieder behandelgesprek wordt mondeling kort stil gestaan bij het vorige gesprek. U kunt dan aangeven hoe u het gesprek ervaren heeft en of u tevreden bent over de voortgang van de behandeling.


Aan het einde van uw behandeling vragen wij u een vragenlijst in te vullen. Hierop staan vragen die gaan over de ervaringen die u heeft met het ETT. Op die manier leren wij wat onze cliënten belangrijk vinden en kunnen wij blijven werken aan verbetering.

Samenvatting cliëntervaringen van het afgelopen jaar (2022)

U kunt een samenvatting van de ervaringen die onze clienten hebben gehad in 2022 hier inzien.

CQI-overzicht-van-de-scores-2022

Onze duiding van de cijfers vindt u in het onderstaande bestand.

Rapportage-CQ-index-2022

Uw ervaring delen

Wij stellen het op prijs als u hieronder (anoniem) of op de website van Zorgkaart Nederland uw deelt.

Uw bericht

 
 
 
 
 
Hartelijk dank voor uw feedback!
Om uw privacy te beschermen, worden uw naam en e-mail adres niet gepubliceerd. U kunt er zelf voor kiezen om uw naam te vermelden in uw bericht.

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.

Om veiligheidsredenen slaan we uw ipadres 44.200.82.149 op.
Het kan zijn dat uw bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
2 entries.
Rossana uit Amsterdam 22 maart 2017 om 18:42
Het werken met de levenslijn geeft zoveel inzicht en helpt mij. Dit is de eerste keer dat het zo wordt aangepakt.
gino uit Amsterdam 22 maart 2017 om 17:44
Ik ben blij met ETT. Voor het eerst is er echt naar me geluisterd.

Klik op het plaatje om uw mening te geven op Zorgkaart Nederland.

ZorgkaartNederland